KIRÁNDULÁS

1.   nap:
Reggel a 7:48-as vonattal elindultunk a Hegyeshalom felé induló vonattal, majd 20-25 percnyi utazás után megérkeztünk Mosonmagyaróvárra. Kis séta után felszálltunk egy külön buszra, ami elvitt minket Halásziba. Itt elmentünk egy hajótúrára, majd megebédeltünk. Ezután elmentünk a Futurába, ahol lepakoltuk a csomagjainkat? és elmentünk a közeli kalandparkba. Itt mindenki nagyon jól érezte magát, és legalább egyszer mindenki végigment a legijesztőbb pályán, ahol volt lehetőségünk arra. hogy át  tudtunk ’’repülni’’ a Duna felett, majd vissza. Este megérkeztünk a szállásra. Ezek után átsétáltunk a közeli étterembe, ahol pizzát ettünk. Mindenkinek nagyon ízlett, majd visszasétáltunk a szállásra, és megbeszéltük a következő napi programot.
2.    nap:
Reggel megettük a reggelinket, ami nagyon finom volt, majd elindultunk a nyomozótúrára, ahol két csapatra oszlottunk. Nagyon élvezte mindenki, majd ezután visszamentünk a Futurába, ahol megettük az ebédet, ami nagyon finom volt, majd elindultunk a Futurán belül körülnézni. Először az 1. szinten, ahol a vízé volt a főszerep. Majd bementünk megnézni egy előadást, ahol fizikai és kémiai kísérleteket néztünk meg. Ezután a 2. szintre mentünk, ahol a földé volt a főszerep. Majd a Planetáriumba mentünk, majd visszamentünk a szállásra, összeszedtük a csomagjainkat, és elindultunk a vonat-állomásra. Késő délután megérkeztünk Győrbe.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon